راهنمای قدم به قدم سفر به بدروم ترکیه

راهنمای قدم به قدم سفر به بدروم ترکیه

مناظر دیدنی بدروم

آب‌های کریستالی، شن‌ و صخره‌های بدروم بهترین ترکیب را دارند. زمانی که پس‌زمینه سواحل ترکیه ارتفاعات سرسبز یا ساختمان‌های پلکانی می‌شود، بهترین مناظر عکاسی رقم می‌خورد. خصوصاً اگر زمان عکاسی‌تان غروب آفتاب باشد و با قایق کمی از ساحل فاصله بگیرید. نکته درخور توجه دیگری که باید بدانید این است که بدروم کمی خلوت‌تر از آنتالیاست و به همین دلیل، شکار مناظر دیدنی در آن، بسیار آسان خواهد بود.

امکانات گردشگری بدروم

اگر به نقشه بدروم ترکیه نگاه کنید، در نقاط مختلفی از این شهر هتل، رستوران و مراکز تفریحی می‌یابید و دستتان برای انتخاب محل خواب و غذا کاملاً باز است. اگر قصد تجربه یک سفر لوکس را داشته باشید، در این شهر هتل‌های لوکسی پیداست که در هیچ‌جای دیگر از ترکیه تکرار نمی‌شوند. یکی از برجسته‌ترین امکانات گردشگری بدروم ترکیه، ساعت‌کاری منعطف مراکز رفاهی و زندگی شبانه در آن است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز، از هتل پا به شهر می‌گذارید، در هر صورت شهر بدروم ترکیه را امن و فعال می‌بینید.

بهترین زمان سفر به بدروم

طبق آمار، تابستان پرطرفدارترین فصل سفر به بدروم است؛ چراکه سواحل در این فصل بهترین شرایط را دارند اما همانطور که قبل‌تر گفتیم، آب‌وهوای بدروم در طول سال تعادل خوبی دارد و در هر فصلی می‌توان سفر به بدروم ترکیه را تجربه کرد. از این رو تصمیم گرفتیم، تصویری از آب‌وهوای هر فصل از بدروم را ترسیم کنیم تا با سبک‌سنگین کردن آن‌ها بهترین زمان برای سفر به این شهر جنوبی در ترکیه را پیدا کنید.

سفر به بدروم ترکیه در پاییز

پاییز بدروم از ماه‌های سپتامبر تا ماه نوامبر ادامه می‌یابد که بی‌شک این فصل را می‌توانیم یکی از بهترین فرصت‌ها برای کمپ کردن و کوهنوردی در بدروم بدانیم. البته اگر سفر به شهر بدروم ترکیه را در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی کنید، تجربه تفریحات آبی را هم می‌توانید داشته باشید.

بیشتر گردشگران در این فصل کم‌کم از بدروم خارج می‌شوند و این موضوع بهترین فرصت را برای کاهش هزینه سفر به بدروم فراهم می‌کند. چراکه قیمت هتل‌ها و مراکز تفریحی در پاییز به مقدار قابل توجهی کم می‌شود. لازم به ذکر است که بعد از تمام شدن ماه سپتامبر رفته‌رفته بر روزهای بارانی بدروم اضافه می‌شود.

سفر به بدروم ترکیه در زمستان

گرچه هر فصل از بدروم مزایای خودش را دارد اما در کل، زمستان فصل مناسبی برای سفر به شهر بدروم ترکیه نیست؛ زیرا این فصل پر است از بادهای شدید و باران های گاه‌وبی‌گاه و دمایش ممکن است حتی به منفی 10 درجه سانتی‌گراد هم برسد. بنابراین نمی‌توانید به شنا کردن فکر کنید و توجه داشته باشید که به دلیل گِلی شدن مسیرها، کوه‌نوردی هم در زمستان بدروم ترکیه دشوار است. برای رزرو هتل هم باید توجه کرد که بسیاری از هتل‌های شهر در زمستان تعطیل هستند. از نظر برگزاری فستیوال‌، زمستان شهر بدروم ترکیه حرف زیادی برای گفتن ندارد، خصوصاً اگر توجه داشته باشید که کریسمس ترکیه آنقدرها هم پر جنب‌وجوش نیست.

سفر به بدروم ترکیه در تابستان

تابستان پرطرفدارترین فصل در بدروم است زیرا همانطور که اشاره کردیم، دلیل اصلی بیشتر گردشگران برای سفر به بدروم در تابستان لذت بردن از سواحل این شهر است. هوای تابستان بدروم آفتابی است؛ اما بعضی روزها هم ابری می‌شود. هوای این شهر هم کاملاً خشک است و رطوبتش به حداقل می‌رسد؛ بنابراین اگر در این فصل به بدروم می‌روید، خطر آتشسوزی جنگل‌ها را جدی بگیرید. همچنین سعی کنید همیشه آب کافی و لوازمی مثل کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی همراهتان باشد.  

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LfLVjIhAAAAABaiSJA7PwIQWvVkywD5o0RtU_yc