هتل پارسیان کیش
parsian hotel Hotel kish
درجه هتل:
کیش

هتل پارسیان کیش|Parsian Kish hotel Kish

هتل پارسیان از هتل‌های سه‌ستاره جزیره کیش است. ویژگی برجسته هتل موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. به خصوص اگر به قصد خرید به کیش سفر کرده باشید. روبروی تالار شهر و در مجاورت بازار زیتون قرار گرفته و تا بسیاری از مراکز خرید کیش فاصله کمی دارد. همینطور دارای دسترسی راحتی به دریا و اسکله تفریحی هم هست.

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون، مبل، کمد لباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌های دو، سه و چهار‌تخته بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.
لازم به ذکر است این هتل فاقد آسانسور بوده، پس اگر قصد سفر به همراه افراد مسن را دارید بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید.

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. همچنین اگر از علاقه‌مندان به پیتزا و همبرگر هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به فست فود هتل در طبقه همکف بزنید. در کافی‌شاپ هتل هم می‌توانید ضمن سفارش انواع نوشیدنی و دسر از معاشرت با هم‌سفران خود لذت ببرید.

از امکانات هتل می‌توان به سالن کنفرانس بزرگ هتل اشاره کرد که با برخورداری از امکانات و تجهیزات کامل آماده برگزاری جلسات و کنفرانس‌های شماست. همچنین با اقامت در هتل پارسیان با پرداخت هزینه به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری هم در با درخواست قبلی مهیا می‌باشد. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند.

امکانات هتل
  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • کافه
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه)

تورهای موجود برای هتل پارسیان کیش

6LfLVjIhAAAAABaiSJA7PwIQWvVkywD5o0RtU_yc