جذابترین تفریحات و جاهای دیدنی دبی برای کودکان

جذابترین تفریحات و جاهای دیدنی دبی برای کودکان

دبی شهر عجایب جدید است. نه فقط بزرگسالان، بلکه برای بسیاری از کودکان و نوجوانان هم دبی مقصدی رویایی است چرا که در دبی تفریحات دبی برای کودکان و نوجوانان، قابل قیاس با دیگر کشورها نیست. تم پارک‌های متفاوت بازی‌هایی با استاندارد جهانی و دیدنی‌هایی خاص را می‌توانید به راحتی در این شهر پیدا کنید. برای والدینی که قصد سفر به دبی با فرزندانشان را دارند، پیدا کردن یک تفریح خوب همیشه دغدغه است، برای همین هم این بار به سراغ تفریحات و جاهای دیدنی دبی برای کودکان و خانواده‌هایشان رفته‌ایم.

بهترین تفریحات دبی برای کودکان کدامند؟ 

شهر دبی تفریحات زیادی برای کودکان دارد، البته باید توجه داشت که وقتی از کودکان حرف می‌زنیم بیشتر منظورمان گروهی از افراد هستند که هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند، یعنی نوجوانان هم شامل این افراد می‌شوند. این شهر بزرگ تعداد زیادی از تفریحات را برای خانواده‌ها و کودکان در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌شود به موشن گیت، آی ام جی ورلد، پارک بازی متل، لگولند، کیدزانیا، پارک آبی آکواونچر، پیست اسکی دبی و چرخ و فلک عین الدبی اشاره کرد.

تفریحات دبی برای کودکان با موضوعاتی خاص

پارک‌های موضوعی یا همان تم پارک، همیشه جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد؛ به خصوص اگر مخاطب شما کودکان و نوجوانان باشد، تصور کنید پا به دنیای اسباب‌بازی‌هایتان می‌گذارید یا فرصت غرق شدن در جهانی از وسایل و ساخته‌هایی را دارید که همیشه در برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های کامپیوتری می‌دیدید. به عنوان یکی از مهم‌ترین تفریحات دبی برای کودکان و نوجوانان یا دیدنی های دبی برای کودکان این بار می‌خواهیم تعدادی از این مجموعه‌های بزرگ موضوعی را برای شما معرفی می‌کنیم.

جهان ماجراجویی ای ام جی (img worlds of adventure)

همان‌طور که بالاتر گفتیم دبی شهر عجایب است و بسیاری از افرادی که تور دبی تیر یا هر زمان دیگری را خریداری می‌کنند در اصل برای دیدن همین «ترین‌»های جهان به آن‌جا سفر می‌کنند. جهان ماجراجویی ای ام جی بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان است. این پارک 6 بخش مختلف دارد، دنیای مارول، بخش کارتون نتورک، دهکده گم شده، بخش مخصوص کودکان و بلوار ای ام جی. هر کدام از این بخش‌ها همان‌طور که از نامشان مشخص است با محوریت جهانی مربوط به آن‌ها و همین‌طور کاراکترهای خاص آن ساخته شده‌اند. اگر علاقه به دنیای ابرقهرمان‌ها دارید بخش مارول را به هیچ عنوان از دست ندهید. نکته مهم دیگری که درباره بازدید از جهان ماجراجویی ای ام جی باید در نظر بگیرید، این است که کودکان زیر 12 سال برای بازدید باید حتماً باید همراهی بزرگسال داشته باشند.

  • ساعات بازدید از شهربازی آی ام جی: 12 ظهر تا 10 شب
  • هزینه بازدید از شهربازی آی ام جی: 345 درهم (هزینه هر بازی جداست)

 لگولند دبی (dubai legoland)

لگو یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها در سراسر جهان است، به طوری که این روزها مسابقات جهانی ساخت انواع سازه‌های لگویی حتی برای بزرگسالان برگزار می‌شود. لگولندها با شعبه‌های بسیار در کشورهای مختلف هم یکی از پارک‌های موضوعی خیلی خاص و محبوب هستند؛ اما در منطقه خاورمیانه تنها پارک رسمی لگولند همین مجموعه دبی است.

در این پارک می‌توانید انواع بازی‌هایی را که در شهربازی‌های دیگر پیدا می‌شوند را این بار با تم لگو پیدا کنید! این مجموعه عظیم به عنوان یکی از تفریحات دبی برای کودکان از سه بخش تشکیل شده است، اقامتگاه، پارک و پارک آبی که هر کدام از آنها می‌توانند یک خاطره خاص در ذهن شما بسازد حتی می‌توان گفت که بهترین تفریح دبی برای کودکان، رفتن به لگولند است.

  • ساعات بازدید از لگولند دبی: 10 صبح تا 7 بعدازظهر
  • قیمت بلیط لگولند دبی: 330 درهم

 موشن گیت (Motiongate)

گفتیم که دبی صاحب بسیاری از «ترین‌ها» است. یکی از این ترین‌ها مجموعه بزرگ موشن گیت است، یک پارک موضوعی با محوریت هالیوود. موشن گیت از آن دست فضاهایی است که علاقه‌مندان به فیلم‌ها و انیمیشن‌های روز می‌توانند به معنای واقعی از قدم زدن در آن لذت ببرند شاید کمی هزینه ورودی چنین پارک موضوعی به نظر زیاد بیاید؛ اما تصور کنید با همسفر کوچکتان به دیدار لولوخان هتل ترانسیلوانیا می‌روید یا اینکه در قطاری پر از خوراکی‌های مربوط به ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی، سفر می‌کنید! 

موشن گیت چندین زون دارد که هر کدام از آن‌ها به یکی از ساخته‌های هالیوود می‌پردازد. البته این نکته را نباید فراموش کنید که کودکان کمتر از 12 سال برای بازدید از موشن گیت، نیاز به همراهی یک فرد بزرگسال دارند.

  • ساعات بازدید از موشن گیت: 11 صبح تا 8 شب
  • قیمت بلیط موشن گیت: 330 درهم

جهان مادهش (Modhesh World)

آب و هوای دبی خیلی مناسب گشت‌وگذار در فضای باز نیست و بیشتر افراد برای خوش‌گذرانی بهترین هتل‌های دبی و شهربازی‌های فضای بسته را انتخاب می‌کنند. مادهش ورلد یا همان جهان مادهش یکی از همین پارک‌های فضای بسته است که برای کودکان 2 تا 12 سال طراحی شده و بچه‌ها در آن می‌توانند فعالیت‌های مفید و متنوعی را داشته باشند. مادهش یکی از تم پارک‌های قدیمی دبی محسوب می‌شود؛ اما همچنان با به‌روزشدن مداوم وسایل و تفریحات جزو مکان‌های تفریحی مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها و کودکانشان است.

  • ساعت بازدید از مادهش ورلد: 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط مادهش ورلد: ورودی مجموعه رایگان است و قیمت بازی‌ها از 20 درهم شروع می‌شود.

سفرهای صورتی ارائه دهنده انواع تورهای دبی

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LfLVjIhAAAAABaiSJA7PwIQWvVkywD5o0RtU_yc